مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 آبان 1401 ساعت 11:352022-10-26سياسي

گفت وشنود| دفاع روزنامه اصلاح طلب از تجمع کنندگان برلین!


روزنامه اعتماد نوشته است نباید گروه های اپوزیسیون که در برلین جمع شده بودند را تحقیر کرد! -   به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، روزنامه کیهان در ستون گفت وشنود پنجشنبه 5 آبان 1401 نوشت: گفت: روزنامه اعتماد نوشته است نباید گروه های اپوزیسیون که در برلین جمع شده بودند را تحقیر کرد! گفتم: یعنی باید از آنها تقدیر کنی؟! گفت: از همه جریانات ضد انقلاب و اسلام و مردم ایران در آن اجتماع جمع شده بودند، از همجنس بازها و شیطان پرست ها و آزارگران جنسی و کومله و حزب دموکرات کردستان و سلطنت طلب ها و پادوهای آمریکا و پناهجویان آفریقایی و اوکراینی و گروه های صهیونیست و بهایی ها و .

گفتم: تمامی آنها هم با پرچم ها و نشانه های مخصوص خودشان در آن تجمع شرکت کرده بودند و آشکارا به اسلام و انقلاب و مردم ایران و قرآن و مبانی دینی و .

اهانت و فحاشی کرده بودند.

گفت: پس این روزنامه اعتماد چه می گوید؟! خجالت نمی کشد از همجنس بازها و شیطان پرست ها و بهایی ها و اهانت کنندگان به اسلام و .

دفاع می کند؟! گفتم: چه عرض کنم؟! به یارو گفتند؛ دَمر آب نخور، پرسید؛ چرا؟! گفتند؛ شرم و حیا و عقل و غیرتت از بین میره! پرسید؛ اینها که گفتی چی هست؟! گفتند؛


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفت وشنود| دفاع روزنامه اصلاح طلب از تجمع کنندگان برلین!

گفت وشنود| دفاع روزنامه اصلاح طلب از تجمع کنندگان برلین!